expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2013. október 19., szombat

Szóval nálatok ez így megy....

     
       -Mégis miért?- pattantam ki a székből
       -Nem ápolhatsz a konkurenciával kapcsolatot. Rosszat tenne a mi és a te hírnevedre!
       -Louis nem tehetitek ezt velem! Simon légyszi!
       -Bella nem lehet! Nem értettél meg minket? Bármit kérhetsz amire szükséged lehet, de ezt nem!
       Remek! Van egy menedzserem és egy banda akinek a koncertjén felléphetek. Egy baj van, nem engednek a legjobb barátom közelébe. Zsír!
       -Hol lakom?
       -A tetőtérben van a szobád, ez a ház a NY-i "főhadiszállás". Tied az egész tetőteri szoba! Nyugodtan írhatsz is meg zenélhetsz is nem hallatszik le annyira, hogy zavarjon!
       -Köszönöm Simon! Rögtön szeretnék kérni valamit!
       -És pedig?
       -Kérnék egy Yamaha zongorát és elektronikus eszközöket amikkel dalt írhatok!
       -Reggelre itt is lesznek, de akkor használd majd őket!
       -Nyugi fogom! Viszont most felmegyek, mert borzasztóan fáradt vagyok! Segít valaki a csomagjaimmal?
       -Én- pattant fel Hazza és már ment ki is az ajtón a csomagjaimmal
       Felvettem a hegedűmet és követtem a göndört. Csöndben haladtunk a folyosón, ami tele volt csoportképekkel, aranylemezekkel és néhány ajándékkal is találkoztam útközben. Felértünk az 1. emeletre. Világos volt, de amikor egyes szobák előtt elmentem olyan bűz csapta meg az orromat, hogy majdnem elhánytam magam.
       -Ki szobája van itt?
       -Niall-é és az enyém! Niall sokat eszik, nem lepődnék meg ha tele lenne pizzás dobozokkal a szobája. Az enyém meg hát- vigyorodott el- ha érted mire gondolok-próbált perverz lenni
       -Szaros gatyákkal?
       -Hehehe vicces vagy mondhatom!
       -Vigyázz  a....
       Ekkor nekiment egy gerendának ami az útban volt, én nem vagyok olyan magas szerencsére mint ő és hát megjárta. Fejét fogva, de végül is felért ő is a csomaggal. A tetőtér nagyon nagy, magas és világos volt, de élettelen és sivár pont mint én. A falak fehérek, a padló sötétbarna volt. Volt egy nagy francia ágy az ajtóval szembe lévő falnál, mellette jobbról, balról 2 éjjeliszekrény. Egy óriási fehér szekrény volt az ajtó mellett. Volt egy csusztható ajtó a szoba közepén, ami éppen most ki volt nyitva. Kicsivel nagyobb volt az a helység, mint a szobám. Volt 2 tetőablak egymás mellett. Már el is képzeltem hogy fog kinézni az én kis stúdióm. Holnap már a a felszerelésem is itt lesz, és végre kezdhetem a munkámat. Kellene pár kiegészítő, hogy vidámabb legyen a "lakosztályom". Van egy fürdőszobám is ami el van dugva a szekrényem mellett. A megszokott dolgok voltak bent, már csak be kell laknom ezt a helyet. Harry közben leült az ágyamra és engem vizslatott.
       -Kicsit otthonosabbá kellene tenni ezt a szobát. Nagyon sivár! Igaz pont olyan a hangulata ennek a szobának mint nekem...
       -Ha akarod segíthetek neked "cukibbá" tenni a szobád! Mit tehetnék, hogy felvidítsalak?
       -Harry te nem vagy meleg?- tettem fel a kellemetlen kérdést
       -Hülye vagy? Dehogy! Mit tegyek, hogy felvidítsalak téged?
       -Mondjuk elmesélhetnéd miért vagytok rosszban a The Wanted-al?
       -Ne tőlem kérdezd! Nekem nincs bajom velük, de a többség dönt nálunk általában! A többieket kérdezd!
       -Szóval nálatok ez így megy, ha egyik nem lehet jóban a srácokkal akkor senki sem aki ide tartozik?
       -Nagyjából ja.... viszont most én megyek, mert neked pihenned kell!
       -Köszi!-mosolyodtam el- Légyszi mond a többieknek hogy ne zavarjanak!
       Harry bólintott egyet majd kiment a szobából. Bezártam az ajtót majd elkezdtem rendezkedni a szobában. Mégis miért nem tarthatom  kapcsolatot Nath-el? Mi történt a 2 banda közt? Nehéz lesz nekem nélküle. Nem beszélgethetünk órákat élőben. Nem ismerhetem meg Ariana-t és a többieket. Nem fogja megmutatni a gyönyörű fehér zongoráját. Mi lesz így velünk? Ő ismer a legjobban és most itt vagyok egyedül, sok ismeretlen ember között legjobban Harry-vel jövök ki.
       Kivettem a hegedűmet a tokjából és máris elkezdtem a munkát. Szomorú dalt kezdtem komponálni, pont amilyen a hangulatom. Sorban írtam a hangokat a kottára, sorok kezdtek vetülni a lapokra, de egyszer csak megcsörrent a telefonom. Letettem a hegedűt az állványra és felkaptam a telefonomat. Nathan volt az, most mit csináljak felvegyem vagy ne? Felveszem, végül is egyedül vagyok nem hall senki. Azért mégis elmegyek a fürdőbe.
       -Szia Nath
       -Szia hogy telt a napod?
       -Itt vagyok NY-ban, még semmit sem láttam belőle, de nagyon érdekel. Megismerkedtem az 1D-vel és egész nap eligazításon és dalkeresésben telt. Jövő Pénteken Texas-ban lesz az első fellépésem, már nagyon izgulok!
       -Tartalmas napod volt! Mikor jössz hozzánk?
       Basszus Nath miért kellett ezt a kérdést feltenned? Így is bánt a dolog, de most hogy rákérdezel...
       -Attól tartok soha!
       -Mi az, hogy soha?
       -Úgy volt, hogy mondtam, hogy nálatok lennék amíg feldolgozom a dalomat, erre Louis megtiltotta nekem, hogy átmenjek hozzátok. Adtak egy nagy és üres szobát a tetőtérben! Szar érzés
       -Hogy az a....- emelte fel a hangját- ugye nem azt képzeled, hogy nem fogunk találkozni! Elintézem én nem kell aggódnod!
       -Csak ne legyen baj belőle! Holnap megérkezik a zongorám és minden ami szükséges a zenélésre! Holnap skypeolhatunk ha te is akarod!
       -Majd megmutatod nekem a dalt! Végül is nem hiszem, hogy baj lesz belőle, mert Ariana is az ő oldalukon volt, de most már más a helyzet!
       -Ígérd meg, hogy holnap videóchatelünk! Már nagyon hiányzol nekem!
       -Ha holnap nem beszélünk tökön rúghatsz!
       -Okéé-vigyorodtam el- most megyek mert már nagyon álmos vagyok! Holnap korán kelek és amint itt lesz a drága Yamaha munkához kezdek. Este már te fogod hallgatni a munkámat jó?
       -Jó éjt! Nicely éjszakát kívánok neked!
       -Neked is Sid!
       Letettük a kagylót és én gyorsan elmentem a pizsamámért. Nem volt nagy szám, egy piros pizsama volt amin egy hangjegy csillogott. Viszont ha tehetném akkor állandóan benne lennék, olyan kényelmes. Gyorsan megfürödtem kivettem a kispárnámat a kofferomból és bebújtam az ágyamba. Nem volt valami kényelmes, de jobb mint a föld! Nagy nehezen lehunytam a szemeimet. Eléggé hűvös van, holnap be kellene szereznem egy vastagabb takarót....

           */Másnap reggel/* 

       Jaj de jót aludtam. Világos volt, de valami furát vettem észre. Valaki szuszog mellettem, oldalra néztem. Ez meg hogy került ide? Itt szuszog és csorog a nyála....fúj. Gyorsan kikecmeregtem az ágyból és öntöttem egy pohár vizet.
       -Te meg mi a francot keresel az ágyamban?

2 megjegyzés: